hundrafjortontusen.

Gissa vad?
Min mamma har vunnit
Hundrafjortontusen i förr går!.
Eller inte min mamma, utan min mammas bror Kristian. Han vann en halv miljon ungefär och han dela
det med min Mamma,Morfar och min Moster, och då så kommer frågan; Varför skulle han dela med
min Mamma,Morfar och Moster?.
Jo så här är det; Dom kom överens för ett par år sen att
varge helg ska någon av dom spela på travet, och det var ju Kristians tur i förr går dårå, så när någon vinner så dom dela lika typ.
Turen kommer och går.


I går så sov jag och Michelle hos Sofie. Jag och michelle ville inte sova på en madrass som var full i cola så
vi gick in i den gamla bastun och sovde där, vi somna ungefär 4 och vakna kanske klockan 6 av att Sofies Pappa ville gå på toa ( gamla basun ligger brevid toan) så vi hade inget annat val att gå in till sofie och sova på den dära jävla cola madrassen. Det var fan inte skönt. Sedan på dagen ungefär vid klockan 2 så gick jag över till Nathalie.
Sen följde vi med Mamma och Pappa till vårat nya hus. Eller vänta här nu..
Har inte jag berättat att vi ska flytta? Nejfaen det har jag inte men nu vet ni att jag ska flytta iaf!.


Kram elin!





Kommentarer
Postat av: noemii

så roligt :D

2010-08-03 @ 02:58:20
URL: http://noemii.blogg.se/
Postat av: Moster

Ja det var riktigt roligt att vi fick en extra slant var :) Jag antar att det till viss del kommer dig till godo oxå :P Kul med att ni ska flytta även om jag vet att inte du riktigt tycker det samma. Ni får större och mer utrymme och det är ju faktisktt i samma stad så du kan ju transportera dig till dina vänner på kackela iaf. Roligt att läsa din blogg och få lite inblick i vad ni hittar på, men måste du svära så? ;) Kram!

2010-08-03 @ 08:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0