potatis

Nu har jag nyss kollat klart på sagan om dom 2 tornen
eller nyss o nyss typ för en halv timme:P
men den va bra och så:)

"I´ve always liked going south"

HAHA, det lät så gulligt då det där trädet sa såXD
men iaf så har jag gått på stan igår och idag
och köpt:
turkosa strupbyxortyp
strympbyxor med bokstäver på
en turkos kjol typ
och en skottsrutig väska^^

(då jag skriver strumpbyxor menar jag sånna som är lite genomskinliga)


väska var så söt och bara hängde där och såg lite anorlunda ut (alla andra var svarta)
så jag var tvungen att köpa den :D
nöjd är jag iaf^^

sen så gick jag och mamma och fikade på nå cafe
vi beställde typ ostmackor haha,
mamma fick bråka lite med dom för dom hade bara kött på och hon är ju vegeterian och jag ville inte ha kött
men till slut så gick dom och gjorde mackornaXP
sen köpte jag nån chokladmoss eller nått som var jätte god men jag orkade inte så mke
hmm...
sen har jag funderat på mitt hår och nu vet jag vad jag vill ha för frisye iaf men jag har klippt min lugg för typ 2 veckor sen och det blev askort och fult så jag måste vänta tills det växer ut innan jag kan göra nått
och sen har jag tänkt att jag ksk skulle blanda alla tre färgerna jag vill ha så ser det ännu coolare ut(svart, vitt och rosalila)

men jag ska lyssna på musik oså nu bye

//M

Kommentarer
Postat av: miixx

söt blogg

2010-08-22 @ 13:20:27
URL: http://miixxbloggen.blogg.se/
Postat av: sandras

snygg blog du ha

2010-08-22 @ 14:04:26
URL: http://sandrameriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0