Röd?

är jag galen som vill färga rött?
jag har funderat på det länge, och på urkult såg jag nån med rött hår och då ville jag färga direkt men jag vet inte om jag kommer passa i det, jag har föresten klippt mig också jag är så sur på mamma för hon klippte typ till axlarna!
jag hatar att ha kort hår men som tur är har jag nog löshår hemma nånstans så det är bara att färga

i alla fall ska jag klippa mer idag i luggen och så
jag lägger in en bild då jag blir klar :)

juste igår då jag kom hem köpte jag dessutom
lösögonfransar
&
ett läppstift som jag velat ha länge som jag sätt i en serie
det är inte exakt samma färg men nästan så jag är väldigt nöjd:)


ialla fall här är färgerna jag funderar över:)




1. rosalila

2.vanlig röd

3.rött och svart

vad tycker ni?:)

//M


Kommentarer
Postat av: Anonym

den översta var ju jätte cool!den tycker jag:)

2010-08-13 @ 09:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0