sjukt bra låtar!

Låtarna påminner mig om massa saker som har hänt.
Jag älskar alla låtar och det kommer jag alltid att göra!(L)

Lyssna och njut
Kram elin!

Denbo Ft Klockren - Min vackra tjej
.



B.F.V - De bara e så.



Söder - Du Snurrar Min Värld.



T-Pain feat. Young Jeezy - REVERSE COWGIRL.



Lazee feat mohombi -do it
.♥




K'NAAN - Wavin' Flag.


Lil Wayne - Knockout ft. Nicki Minaj
.



Luffarn feat JonasH - ett hav av tårar


Usher - Dj Got Us Falling In Love Again (Ft. Pitbull)



Ola - Overdrive.


Eminem - Love The Way You Lie (feat. Rihanna).



Kommentarer
Postat av: Klara:)

Hej!.

vilken fin blogg ni har,

och nu undrar jag vilket program ni redigerar era bilder?

Tacksam för svar!

PUSS

2010-08-05 @ 15:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0