skolfan

euuw, snart börjar skolan och allt det fina och underbara försvinner..
ursh ursh, Jag kommer få gå med små dryga 98or, kul? elr hur?
men nu ska inte vi snacka om det!:)
Nu sitter jag och kollar igenom min dator, jag hittar jätte gamla bilder..
i morgon så ska jag kanske till sundsvall och shoppa inför skolfan och så, och nathalie skulle också dit men hennes mamma skulle hämta hennes syrra i östersund och nathalie vill typ inte hänkka så hon stannar hemma i 2 dar själv, och eftersom hon inte vill sova hemmasjälv så måste jag sova över där!,
yeaah, fu
n:]

/ELIN







Kommentarer
Postat av: Jenny

jo det är bra (:

hur är det själv

kram

2010-08-18 @ 13:19:32
URL: http://jennygranholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0