östersund igen :/

uh, idag skulle jag på nån lära känna varann dag:/
verkade inte så kul så jag gick inte
iallafall så ska jag kanske få hem undervisning istället ksk lär mig mer då ,
jaja, jag ska nog städa och möblera om för mitt rum är as fult:/
ska väll slänga massa grejjor och kläder n stuff
sen ska jag på stan med mama och köpa välbehövda kläder och ksk väskor och så
och sen ska jag väl...
ja vene men ska sova tidigt trorja för jag har inte sovit så mke i härnta


och för att inlägget inte ska bli tråkit så får ni lite bilder


jag och elin lagade typ kyckling:P


påväg till urkult:P
nej va liten jag ser ut:D

maten blev ganska god fast man blev mätt lätt :)

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0