Can't Be Tamed

Kom nyss hem från Nathalie, jag slaggade över hos henne igår och
det blir kanske så i dag också.

Vi tältade i ett blött tält, asså det var as jobbigt.
Man kunde fan inte sommna.
Snart ska jag gå och bada i våran pool,det är typ 40 grader i den så man måste passa på att
bada innan det bli kallt. Två saker innan jag går och badar är att Sofie kommer i morgon och
jag ska vara med henne, asså shieet vad jag har längtat efter henne!(A)
och den sista saken vara att vi fick en kommentar i dag om att molly kan inte blogga och att
hon ska sluta och bara jag ska ha bloggen kvar men asså hon bestämmer om hon vill forsätta eller inte.
Så är det bara så sluta kommentera att hon ska sluta och blogga osv...

KRAM ELIN



Miley Cyrus - Can't Be Tamed!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0