i umeå

Heii allihopa!
jag har inte kunnat blogga,eller svara på kommentarer för jag är i umeå / tavelsjö hos min släkt.
Jag kommer åka hem på måndag eller tisdag,
så ni vet så kommer jag inte kunna vara uppgraderad fönrs någon gång i veckan,
och det är ju sommar lov och så vad gör man?..
snart så ska Jag, Ella och ida gå och tvinga Mamma att vi ska åka till Sunlinska
(en badstrad i närheten)..
Det är så jävla varmt här så man DÖR här ju, det är typ 35 Grader kanske..
och nej molly jafg är inte sur på dig och ta inte upp det i bloggen TACK!!

Hoppas ni får en bra dag/vecka..

- kram elin





En sjukt gammal bild.
kanske sen början av Vintern?;D




Kommentarer
Postat av: någon som har rätt!

eran blogg suger as mycket och asså ni måste lära er blogga!!.

jävla fittor,

Lär er stava och skaffa er ett liv!.

vafan asså ursh.

jagmena kolla på er!

ni är så fula så man spyr!

äckliga subbor!.

och photobaby, vafan är det för namn,

kunde ni inte komma på nått bättre!

2010-07-11 @ 20:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0