Sommarlov!

Hejhej allihopa!:)
Nu har jag (alla) sommarlov!
Det finns såååå mycket att göra under 2 och en halv månad,så jag tänkte rabbla upp allt
jag kommer på just nu!

* Jag ska till aspnäs med Michelle och vara där en helg.

* Idjjaa ska hit för andra gången och vara
här i några dagar och sen åker jag upp till henne i hörnefors!.

* Åker kanske till stockholm och hälsar på morfar och går ofc på grönalund och skansen!

* Drar upp till tavelsjö och hälsar på alla där:)

* åker till umeå och hälsar på alla där.

* Bada,sola,fylla 13 år och  shoppa såklart!.

*Fota och chilla med vänner, familj och andra.


Detta var lite som jag kommer göra i sommar!(A)
men kommer ju göra mer såklart.

I kväll tänkte jag gå på bio med michelle, vi har sån dära rabbat kupong så
vi får gå för 2 och betala för 1.
Vi ska se Kommesarie Späck.
Har ni sett den?.
Isåfall, Var filmen bra?,

-ses lite senare!:p

















det finns mer men orkar inte lägga upp!:]




Kommentarer
Postat av: amamda

den har jag sätt!

2010-06-11 @ 21:59:26
URL: http://lindaamanda.blogg.se/
Postat av: Tilde

Ska oxå till Aspnäs fast en hel vecka (a)

2010-06-14 @ 16:35:54
URL: http://superlucky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0