~¨candycanes¨~

Hallåå~
jag har inte bloggat på länge jag vet men det ska bli ändring på det:)
jag ska fixa bloggen.. designen och så 
sen får vi se vad jag gör:)
jag har iallafall vart sjuk idag så jag har gjort chokladkola till Internationella OmNomNom-Dagen@facebook
gottgott fast man blir sjukt mätt, och sen har jag sminkat mig som värsta dockan haha :D
jaja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag hittar på nått att skriva om satt det blir lite intressant:D
hmm på onsdag får jag iallafall sportlov så då åker jag till härnösand och ska förmodligen åka slalom på öppnings dagen, haha jag suger på slalom men whatever:D
åkte förra gången också och då var det skit kul, man fick åka nån sorts strids vagn:D

//M♣







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0