Jag skrev mitt namn i vattnet, Så du vet var jag finns

tänkte att jag kunde blogga lite för en gångs skull hah:3
jag ska ju ha prao imorrn iallafall.
på törners så om ni bor i ö-sund kan ni ju kika in där om ni vill hah.
jag försöker komma på hur jag vill ha håret för vi måste ju ha uppsatt och jag passar inte i det pga mina elefant öron haha, ne dom är inte stora dom står bara ut lita dom ser faktiskt ut som alvöron på nått sätt:p
jag känner att jag inte har några kläder heller:/
inga snygga iallafall, eller jo men då är det bara sommar kläder som jag inte har lust att ha pga kylan
fast jag tror jag ska få hela min månadspeng :O
fast bara om jag städar och det lär ju inte hända:3
hmm jaa

Juste kollar på en sjukt cool bruds blogg
hon har seriöst den coolaste stilen jag sett!
(eller det är hennes gamla blogg men w/e)
ajaa... finns det ingen som vet nån sida med coola kläder?
jag gillar mest uddakläder och skate kläder eller vad man ska säga:J

jag är inte så bra på att komma igång med bloggningen såhär efter så lång tid men det ska nog gå bättre om ett tag:)


men för den här gången räddar jag inlägget med sötHassan♥


M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0