lemonsauce

heyy
sitter och kollar på nån film på tävä nu tyo knocked up tror jag
fuck, jag kom just på att jag måste packa..
ska ju till härntis i övermorrn oså:p
jag kollar iallafall runt på några sidor också.
asså jag har ingentligen inget att skriva så jag kan bara skriva nått ointressant. deal whit it.
jag hatar iallafall då ögonskuggan försvinner och samlas i ögonvecket.
måste köpa primer alltså, och ny fondation min tarslut:c
och jag ska nog beställa lite lösisar dom är fettmega billiga:o
och svart löshår men det blir ju senare förståss
åhh jag är jätte taggad på nya hårää
kommer bli megafiint. förhoppnings vis
ihihi men jag kommer ta bilder på lovet så får ni lite bilder att kolla på iallafall:D
just nu vill jag bara sova så bye




//M♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0