owowo

hallåå:)

ingen av oss har ju bloggat på länge men förhoppnings vis kommer allt det ändras tills december iallafall;P

så.. alla har väll börjat köpa julklappar va?
well not me.. jag orkar inteee,
jag vet inte vad nån vill ha och man vill inte att nån ska bli missnöjd heller,

jag ska iallafall färga håret idag!
awesoooome:D
rött blir det, jag hoppas att det blir bra though
men jag måste vänta nåra timmar för jag har solat:P
hur många är det som har fastnat i ett solarium? ungefär 0.1% i världen
den lilla 0.1an är väll jag då;)

jag kom nyss att tänka på nyårs klänningen, jag håller på att leta lite klänningar n´stuff
::::
aja jag lägger in en bild på håret då jag färgat:3


//M

Kommentarer
Postat av: Mickiz

Haha, jag har inte heller börjat köpa julklappar... OwO Rött hår är awsome! :D

2010-12-12 @ 20:56:44
URL: http://mickizmickiz.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0