¤

heii

• jag vet att jag inte har bloggat på länge men jag har inte haft nått att blogga om:/
men iaf
jag har varit i härnösand i helgen
det var awesome'''
jag var på nån rockkväll på kåken och kollade på band och några som sjöng
och moas syrra och hennes kompis sjöng dom var as bra

jag var där med moa och träffade senare michelle och några andra
och tillomed några från förrförra klassen (kastell)
jag är sjukt nöjd med helgen iaf:)

° jag har tänkt lite och jag fattar inte varför jag bryr mig så jävla mycket om vad andra tkr om mig.
jag tror att det började då jag flyttade, jag blev liksom mer osäker på allt.
men det ska jag sluta med, eller iallafall försöka
och nu har jag bestämmt mig: jag ska färga rött(:
eller mer blodrött tror jag
och ändra min stil helt och hållet för jag har ingen lust att vara som alla andra
jag vill mer stå ut bland allt
fast jag önska att jag var längre:/
seriöst elin har växt om mig nu :(
och jag är dessutom äldre..
men aja det är tråkigt att läsa om allt jag klagar om,,

* jag tror jag kommer till härnösand nästa helg och nästnästa till höstlovet:D
fast nästa helg äre för att momma fyller år ^U^
men nu ska jag typ kolla på how i met your mother
jag är seriöst beroende av den serien :O


[blir ingen bild idag för att jag inte tagit nåååån orkar inte göra´t heller]

bye

//M♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0