backfrombirsta

hejhej

skriver ett snabbt litet inlägg

iadag åkte jag te birsta kl 10 0ch kom fram kl 12:30

då gick jag och mamma in till ikea där vi träffade momma och moffa(mormor och morfar)

då gick vi runt med dom och åt lunch osv

sen köpte vi gardiner och typ.. nej vänte det var bara det:O

aja sen skulle momma o moffa hem och då fick jag två FETA toblerone (en till min syrra)

och sen gick jag och mamma och köpte:

typ bommulsgrejsimojjs, BALSAM<3, jeansleggins och en randig tröja

det blev inte så mke för jag får inte så mke i månadspeng och sen skulle mamma till hennes kompis..

sen har jag ätit mat och typ kollat på datan och nu ska jag SOVA^^


(blir inga bilder för hinner inte med det nu)

//M

Kommentarer
Postat av: M&J

Alla kan ju vara så snälla och börja kolla på

www.lifebaby.blogg.se itället för hyperhippi. för nu byter jag blogg och börjar dela med michelle. Men för tillfället är det väll jag som kmr göra määäääst inlägg xD // JOSSA

2010-09-27 @ 23:32:14
URL: http://lifebaby.blogg.se/
Postat av: tilde thaa kiing (yy"<33

SV; tilde äe mitt dopnamn :)

2010-09-30 @ 14:28:13
URL: http://vembryrsejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0