the best headline eveer!:D

heihei:3

vaknade kl 8 idag och jag börjar 8.30 så jag fick paniiik.
men tillslut kom jag till skolan typ kl 10-10.30
haha men vi kollade på en film på engelskan och det lilla jag han se var faktiskt riktigt bra.
The day after tomorrow hette den typ den handlade om global warming.
det blev typ jätte varmt så massa snö och is smälte osv sen på typ 24 timmar blev det svin kallt
och det blev en storm osv:J
åjå sen efter skolan kom mamma av nån anledning
och vi gick till banken och fixade mitt bankkort osv så nu kan jag andvända det + att jag förmodligen kommer få hela månadspengen YAAYC:
hah sen köpte jag typ en vinter skidjacka eller nått
och sen gick vi hem och aa jag städade och blahblah
sen åkte vi t ica maxi där godiset kostade 29kr/kl så jag köpte 8/h hahah
och pasionsfrukt läsk yum

a men iallafall jag funderar på om jag ska bleka håret och färga nån marshmallows färg typ höhö
tex såher?

ritade en 5min bild, eller typ 7 min eftersom jag färglagde:3
så vad tkr ni?:3

//M♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0