~¤papayapies¤~

blir så jäävla less på sånt här alltså...

hallå~
sitter och kollar på top model hah helt värdelöst igentligen men skit samma;)
jag ska igentligen städa nu för jag ska till härnÖsand på torsdag:J
kuel jue, fast istället kollar jag runt på sidor och kläder åså C:
hm jag ska ju åka slalom på fredag också, sjukt va pinsamt då jag ramlar.
för jag är helt säker på att jag kommer slå en riktig kullerbytta typ:D
som förra året så åkte jag med elin i skogsbacken och så åkte jag in i ett träd. nivet som på film med en skida på varje sida, och då jag skulle backa åkte jag nerför ett litet berg och fastnade vid typ ett björnbo:o
jag ropade på elin sjukt länge också hah pinsamt;)
tillslut hittade hon mig och jag var skit sur jag ba: vafan åkte du ifrån meg för:'( åsså svor jag lite men kommer inte ihåg det var ju för typ ett år sen:J
men det roliga är efter att elin hjälpt mig upp och drivit med mig lite åkte hon också ner för ett berg och slog sig
Mahaha nöjd jag blev:D närå men lite
och jag har inga skid kläder heller. eller jo typ en meega stor skid jacka och fula täckbyxor:C men det får duga
och jag har äntligen bestämt mig för min hårfärg
jag ska bleka vitt sen färga underhåret svart och underluggen m.m:J
men nu ska jag nog leta lite kläder osv bye






//M♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0