det går bara inte

Det är fantastiskt,hur du kan prata rätt till mitt hjärta.Den leende på läpparna,sanningen i dina ögon.
Vad vore jag utan dina andetag?.
Mer än ord är allt du behöver göra är att göra det verkligt.
Känner värmen från din hud åh, det tårar upp mig
Jag försökte hålla in det men det gör för ont. Allt jag vill ha är dig. Du är min himmel.
Det finns ingen kärlek som din kärlek.
Och ingen annan som skulle kunna ge mer kärlek.
Det finns ingenstans om du inte är här.

 
Nånting hände för första gången med dig, det var kärlek vid första ögonkastet.
Mitt hjärta smälte till marken, hittade nåt seriöst.Och alla kollar på mig som om jag vore helt galen.
Men det skiter jag i, jag älskar dig.Du är mitt allt, jag svär. Jag kommer aldrig släppa dig.
Titta in i mina ögon så  kommer att se vad du betyder för mig.Jag skulle dö för dig. Ingen du, ingen jag.
Var & en är starka men tillsammas blir vi starkare. Med dig i mina tankar så är jag aldrig ensam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0