school

hallå.
Just nu sitter jag på skolan och väntar på Mamah
tänkte att jag lika gärna kunde följa med henna på stan och köpa nått och få skjuts hem på köpet
än att frysa arslet av mig då jag går hem:>
jag fick nyss reda på att min annars trogna fru elin är otrogen mot mig, jaja jag får ta ett snack med henne om självbehärskning osv osv sen;)
nu ska jag väll kolla runt på datan en stund och sen går jag på stan..
praktiskt att min skola ligger mitt i stan typ eller ja 20 meter nedanför men w/e.
Jag lägger nog ut bilder på vad jag köper om jag köper nått:J
jag hoppas på att hitta ett par skor
kil klackar eller sånna där med tjock klack som ser så vackert klumpiga ut
ursnygga till smala ben och som tur är har jag lyckats få rätt smala smalben och rätt långa med tanke på resten av kroppen..:)

cya♥

Molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0