.U.?

HHHH,,

gud vad tråkigt jag har, det finns absolut inget att göra hos min mormor och morfar så det suger ju
anyway.. idag så har jag vart hos pappa en stund för han åkte till jobbet idag såå det var ju inte särskilt kul och han kommer tbx när jag åkt "hem".
och sen har jag inte gjort så värst mke.. typ handlat och suttit vid datan en stund och sen kollat på film tror jag
så min dag var väll sådäär:/
aja imorrn ska jag nog va med Matilda som jag inte vart med på läänge så det ska väll bli kul, vet inte riktig vad vi ska göra med, aja så intressant var min dag så nu ska jag väll sova antar jag c:


♥//M


Kommentarer
Postat av: Gabbi

kolla min blogg www.priinsessanh.blogg.se

2011-01-06 @ 22:13:29
URL: http://priinsessanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0