k-k-katt

Har typ inte bloggat på ett år haha,
nu är jag sjuk iallafall så jag ska bara stanna hemma och.. sova och lyssna på musik typ:/
och ev städa satt jag får pengar.
måste köpa massa hårfärger och kläder och.. aa
och tåg biljetter, jag ska ju åka till härnösand i helgen och kolla då massa kompisar tävlar i en estet tävling:p
jag ser framemot det så sjukt mycket iallafall!



Äre bara jag som längtar tills sommarn?
jag håller på och kollar igenom massa bilder och låtar som jag och elin lyssnade på förr.
längtar till sommmar 2011 tho, it´s gonna be awesome!
åker ju till festivaler och träffar massa söta norskar♥
och Elias ska åka till jävla sweden rock, gissa om jag är avis?
oh well skulle förmodligen inte haft råd att åka any way.
också följer ev nån kompis med till urkult:p
haha intressant.

//M

Kommentarer
Postat av: jossa

Måste vi vänta hundra år för nästa inlägg?

och när jag säger vi menar jag MEEEEJ! :O <3

2011-03-31 @ 22:54:05
URL: http://gaymonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0