Sand.

Åhhfghh!
Fan va jag vill gå på Peace & Love:(
Men det kostar fan 2000 kronor-.-(mer eller mindre)
Nån som kan bjuda på en biljett? heh..hehehh.he:c
Haha men det suger att jag är fattig host*snål*host och inte har råd att köpa nån biljett osv:c
Men iallafall så ska jag till urkult med ev 3 kompisar(berorpå vad mamma säger höh)
Så det ska bli awesome:3 
Hah och snål som jag är har jag inte fixat håret heller.. Men palla det är ju så drygt att bleka:c
Men det kommer bli fett då jag väl gör det!:D
Åh justää! Jag fyller år om.. 6 dagar:D hah awesome! Hoppas på massa gifts oså men det blir det väll intget av då jag bor i ö-sund-.-
Haha åh va jag bara klagaar:c 
Ska försöka komma på nått kul att skriva om..
JUSTE GRATTIS TILL MOA SOM FYLLER ÅR IMORRON WOHO!:D<3
Och jag och Jossa Kossa Polly ska gifta oss.. snart:D
Så jag försöker bestämma mig om jag ska åka till Härnösand i helgen och gifta mig och fira moa/mig själv osv eller åka till ö-vik till min kusin och ev kolla på ukm, har sånn besluts ånges alltså:/
Haha kuul inlägg..



//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0