det måste vi göra om!

T J A allihopa!:)
I en hel jävla vecka har jag sovit hos sofie, asså det är serriöst as mycket tycker jag!.

Men nu ska jag bara ta det lungt tills jag åker till umeå på fredag..
Asså det finns serriöst inte mycket att säga förutom att jag inte blev så nöjd med min födelsedag.
Jag hade ont som satan i magen på grund av allt jävla grädde som jag proppade i mig hela dagen.-.-
men nu är det över..(y)
Och en sak till är att jag blir aldrig nöjd med det jag får!..
asså vissa säger att jag är bortskämd, och det är kanske sant.
Bortskämda elin,
fast jag får inte så mycket som alla tror att jag får.
Som ni kanske fortfarande vet så har jag ingen kamera just nu ska försöka fixa den
för den kommer behövas jätte mycket i sommar som ni kanske förstår!.

Men vi ses lite senare och en sak är att jag har fixat photoshop!

- Kram elin!




Bjuder på bilden!;d




Kommentarer
Postat av: minna

haha söt bild!

allt är bara bra, med dig då? :)

2010-07-06 @ 20:59:40
URL: http://minnafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0