Änsbackaweek!

hejhej:D
kom hem klockan 12-1 igår natt,
och när jag kom hem gick jag direkt och la mej i min stooora skööna säng!
jag har kommit på att jag ÄLSKAR min säng, men det skulle nog alla göra om dom sovit i ett kallt tält på nätterna och vaknat helt svettig på morgonen i en vecka;S
och det värsta är nog att jag har... SNIGLAR i packningen X(
och juste jag var sjuk hela veckan och spydde tilloch med en gång:S
slå den veckan om ni kan (inte för att ni skulle villja)
usch!

men hela veckan har inte varit jätte dålig:)
jag har vart med Manjari i typ 2-3 dagar vilket var väldigt kul,
tills hon skulle åka på ett bröllop i typ gotland
sen var jag själv en stund tills på kvällen på måndagen där jag på discot i bigbarn hittade
Nova och Cynthia som jag känner sen innan som ochså var med världens bästa Amanda<3
hon är en jätte snäll norsk tjej som är super bra på
svenska,norska,danskaoch engelska:D
i alla fall så på tisdagen tror jag så var det fierwalk då vi skulle gå på glödande kol
jag gick först av mina kompisar och sen dog jag deras händer och gick över för dom vågade inte
men då vi gick över började alla hurra! haha pinsamt
sen så gick jag typ
40 gånger alla typ pratade om en "liten" tjej som gick hela tiden
och jag antar att dom menade mig för jag gick hela tiden:P
a det var ju kul iaf!
Och sen alla endra dagarna så spådde Amanda om en kille som heter Jonathan, för hon var as kär i honom
men hon vågade inte prata med honom så jag började prata med honom istället sen då han kom och spelade kort med oss så sa han att
fjortisarna skulle sova i youthtent så dom skulle gå och hälla iskallt vatten på dom då dom sov:D
då skulle han få 50 kr av cynthia, men dom blev utkörda så han kastade upp deras bikini på tält taket och dom hittade dom inte förns på morronen:)
a jag orkar inte skriva mer så jag skriver kort resten av veckan
jag och Cynthia berättade för Jonathan att Amanda gillade honom(vi fick för henne)
han sa typ okej:P
sen gick vi alla till discot och dansade(fast jag dansade bara på slutet för jag dansar sämst:/)
sen blev Amanda och Cynthia ovänner men blev vänner igen på morgonen
sen var det avslutning och vi kollade på nån jävla trollgrej?:s
men sen efter lunchen så fick vi jordgubbar(blä)
sen åkte jag hem:)
ja, det var väll allt av min vecka tror jag
det var iallafall awesome
klemklem hahah<3
//molly

bild från då jag kom hem, liiiite trött haha<3

hahaha, javet att jag ser lite cp ut men jaja, en bild från bröllops maskeraden:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0