Jag kan ingeting om detta!

jag kan ingeting om Design och Headers och sånt och jag har färsökt lära mig men de
går inte.
Så nyss gick jag in till Sannasrum.blogg.se och såg gratis designer så jag tog en
som får duga tills någon hjälper oss. För jag blev så hilma trött på den förra.

Som sakt har jag vakat på fel sida och jag orkar inte göra nått just nu!.
Jag har lixsom lust att bara gå och lägga mig igen men jag har lovat mig själv att jag ska ut och jogga
idag. Jag har kännt i flera veckor att jag bara blir latare och till och med tjockare.
Jag är ingen sån här som tycker så här om sig själv:
- OMG shiieet vad fet jag är jag måste sluta äta.
Sån  månniska är jag inte men jag känner bara så att jag måste vara ute mer och sluta äta massa
sänt där gott som bara man tvingas till.
Dessutom regnar det jätte mycket så då blir man bara surare
Hahahahaha, Jag kanske ska tänka som han i Kommesarie Späck Gyndvald Kalsson som sjunger
"Sudda, sudda, sudda, sudda bort din sura min" osv.. när han blir arg.

I går så gjorde jag en jätte fin design som jag vart jätte nöjd över och då så bara blev
den jätte suddig när jag skulle lägga in den. Fy vad arg jag blev. Och inte bara det,
jag är jätte förskyld och hosta och nyser hela tiden.



Designen kommer här och jag hoppas ni har det bättre än jag!;D




Den jag gjorde:


Ser ni (SUDDIGT!):@^^









Kommentarer
Postat av: joss

haha, det är inte lätt med design och grejer faktiskt!

2010-06-15 @ 16:42:33
URL: http://dontpaniic.blogg.se/
Postat av: MATILDA

kunde heller ingenting i början . men man lär sig efterhand :D

2010-06-15 @ 18:54:59
URL: http://lbm.blogg.se/
Postat av: MATILDA

jo det är super med mig , och själv då ? :D

2010-06-16 @ 10:02:05
URL: http://lbm.blogg.se/
Postat av: eliin

jag tyckte också att design var skit svårt och jag kunde inte ens göra en header eller lägga in den, jag kunde inget!

sen så satte jag mig en dag och försökte lära mig nåt och nu så kan jag ganska bra om design,

och ett tips, jag gör alltid min design i Microsoft PowerPoint, så prova där, för där blir det inte suddiga eller nåt =)

2010-06-27 @ 19:55:36
URL: http://eliinlundgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0