...............

hallå..

uff:(
jag har världens mensvärkk
sjukt jobbigt
jag fick mamma att köpa världens fetaste pizza till mig
men det är typ 3/4 kvar

fan...
jag hatar seriöst östersund
jävla cepe stad!!
jag önskar seriöst att jag bara kunde dö:(

förlåt men jag behöverbara skriva av mig lite ..

iallafall har jag bestämt mig att färga håret blodrött
innan halloween :)
det är mitt nya mål serni^^
fast jag vet inte ens om jag kommer ha råd för mamma ger mig ingen månads peng
för att hon är sur på mig för att jagg hatar henne..
men hon kan inte tro att jag kommer sluta med det
jag kommer seriöst aldrig hälsa på henne då jag blir stor!
jag tänker inte ens va där när hon dör!
..

jaja jag ska sluta skriva om hur mycket jag hatar mitt liv:/

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0