oO0¤0Oo

jag har inget att gööööra:(

fan va östersund suger,

jag har iaf HOW I MET YOUR MOTHER på datan nuuu!
så jag kollar på det:)
och snart ska jag äta och ksk träna på låtarna jag har i musiken
btw: jag har börjat i musik:)
eller det är typ sång, jag ville ha bara solo sång men man får en dag solo och en dag kör.
men jag kan inte klaga det är faktiskt ganska kul man får fika och sånt:)
men jag vågar inte sjunga högt så jag hörs typ inte:P

btw är nån som vet vart man kan köpa vita töjningar?
nivet sånna snurriga, haha
jag vill töja litt mer och dom skulle passa ifall jag färgar rött:D
annars färgar jag bara svart eller typ rödbrunt..
jag lägger in en bild på töjningen:D

: : :


*
säg till om ni vet nått *




//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0