birstaimorrn

~*hellu*~

imorron så ska jag till birsta och typ köpa gardiner
och förmodligen litte kläder och
BALSAM!!
gud jag har varit utan balsam så himmla länge
jag kommer nog ta kort på allt jag köper så jag lägger kanske in det sen:)
juste jag ska pierca läppen snart tror jag men jag är inte säker om jag vill..
jag ska iaf pierca antingen snakebites eller spiderbites
och juste imorron kommer jag kanske köpa hårfärg
antingen röd eller svart va tkr ni??

btw då jag frågar vad ni tkr så menar jag det verkligen för jag har alltid svårt att bestämma mig
så jag behöver era åsikter:)

men nu ska jag nog kolla på epicmovie med mirrsan

heido!

//M


Kommentarer
Postat av: jossa

tkr spider!

2010-09-26 @ 03:29:48
URL: http://hyperhippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0