gb m klassen

idag var jag uppe i gustavsbergs backen med klassen,
vi skulle kolla på några grottor
jag tänkte klättra ner med jag ville inte krypa i smutsen så jag gjorde inte det
utan stannade ovanför med Maria, Maya och andrei trorja
men efter ett tag ville jag och Maria gå ner vi också men vi hade ingen fick lampa och när alla andra kom tbx så skulle vi gå vidare upp till springspåret(ellervare heter)
där gjorde vi jätte såp bubblor hahaXD
och sen gick vi upp till utkiks tornet och åt lunch
det var inte så gott för jag gillade varken potatisgrattängen eller köttet
så jag drack två festisar istället och åt lite potatis:)
sen spelade jag och gracianne kort tills vi skulle köra nån boll lek där man skulle kasta
en tennis boll genom olika ringar typ
sen slutade vi..
efter skolan skulle jag ha gått till stan för att ta legg kort men istället gick jag hem och städade:O
ska ta kortet på måndag och medans kan jag passa på att köpa piercingarna:)


men jag är fortfarande sjuk så det var as jobbigt att klättra medans man försökte att inte hosta
men det gick ju bra
men nu ska jag snart sova
heido<3

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0