mmm,

hejhej

idag hade vi typ "kulturattack"
och det sög mådde skit dåligt hela tin men jag höll ut tills dagen var slut
sen åkte jag hem och typ kolla lite på tv och sen så kom mamma och hämtade mig för jag skulle på min första sång lektion som idag var kör lite pinsamt för det var så många där
på torsdag har jag solo så då har jag privat sånglektion och det blir säker awesome
och missförstå mig inte jag är inte skit dålig på att sjunga men man kan alltid bli bättre

iaf så kom jag hem för ett tag sen och åt mat och nu sitter jag här jag ska nog sova snart för jag har sjukt tråkigt..

men nu ska jag kanske kolla på film eller nått satt jag blir tröttare och somnar


my shnaigel ♥


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0