YÄY!

OMG,,
asså mamma säger att jag måste köpa min longboard för mina egna pengar för att vi inte har så mke
sen idag gick jag in till mamma för hon undrade varför jag såg så sur och ledsen ut
och då berättade jag att jag va sur för att vi aldrig hade råd med nått så jag får aldrig saker jag vekligen vill ha
och då sa hon att jag skulle gå och välja ut en longboard jag ville ha så köper vi den :D
fast såklart får jag den i en förtidig födelsedags present men det är ju helt klart värt de!
och jag har hittat en sjukt snygg bräda som jag vill ha för typ 2399:-
jag är sjukt glad nu asså:D

;;
idag vart det inget skol foto för fotografen hade tagit fel datum så det blir förmodligen på
måndag då:/
whatever
iallafall skulle vi upp till gb för att grilla och så
men jag hade va på as dåligt humör och hade ont i magen så då jag skulle gå hem och hämta mjukisar
så stannade jag där istället för att gå dit:P
,jag ska dessutom till härnösand idag:D
awesome
sjukt kul att sofie ska dit också hoppas vi träffas nån gång i helgen
saknar henne helt ärligt:o

men nu ska jag dra och laga maaat


häjdo!


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0