poem

Eftersom elin la ut hennes dikt kan ju lika gärna jag också göra det, right?
min första dikt så mobbas inte för jag tyckte den blev ok iaf!:)


din röst ger mig gåshud,
bara din lukt gör mig knäsvag,
jag känner blodruset stiga, rodnad.
hela min kropp bultar mitt hjärta är så fullt av känslor att det kan spricka.
jag håller andan då du är nära, dina ögon skär in i min själ.
som om du kan se min tankar, känslor.
känslor som jag aldrig känt.
Allt på en gång, mer än jag klarar av.
som en sjukdom, en ständig feber.
jag smälter av din åsyn, som vinterns sista snöflinga.
En hemsk, underbar, spännande, känsla som jag aldrig upplevt förut.

tyck vad ni vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0