1 jan 2011


Gott Nytt år!:)

jag vaknade för typ 2 timmar sen men jag är fortfarande jätte trött
jag och elin skulle igentligen på stan idag men så var det röd dag så det gick inte
men det skulle jag endå inte orkat jag har jätte ont i huvet så jag vill bara sova igentligen
men jag har så mycket att köpa

t.ex. så såg jag ett par jätte söta skor från monki för ett tag sen,
men dem kan jag ju inte köpa nu om jag inte åker till birsta eller nått:J
Så.. hur var er Nyår då?
min var väll sådär jag mådde inge bra pga att mamma och Mirian vart jätte sjuka och smittat mig
det suger ju sådär lagom mke..
så jag stannade hemma och kollade på film men det var väll detsamma
för deutchmanns åkte till cheyshellerna igår och det är typ alltid dom vi firar nyår med:/

lagom kul inlägg dethär..
men jag har inget att skriva om igentligen:P
oh well, ha ett fortsatt bra år då:D




tänkte det blir roligare med en bild?:3


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0