right now

Just nu känner jag bara att, jag är väldigt stark. Jag mår bra. Det kan bara ändras på några dagar sådär. Jag har mina nerslag, precis som alla andra, men jag reser mig snabbt.
 Och det är nog en fördel med mig. Jag stannar inte kvar. Jag går hellere framåt och lämnar skiten bakom mig. Så är det just nu iallafall. Jag känner, att jag tjänar mest på det.
Så jag är glad. Jag skiter i vad andra tycker om mig just nu. Jag är helt enkelt bara mig själv. Så jävla skönt. Att skita i om folk snckar om en, låt dom. Jag ser över dom.
 För jag vet att jag är mycket större än dom. Det känns verkligen så nu. Det är en bra tid. Nu måste bara sommarn komma!
Jag längtar kan jag säga, härliga tider. Jag mår bäst. Och fan den som förstör säger jag bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0