Mjao

Drygt att blogga, ja.
Idag har jag.. inte gjort nånting typ, eller aa fick veta betygen i franska, vg så jag är nöjd.
Sen åkte jag hem vilade, sjöng, åt chips(tjockis).
Sen åkte jag till stan och gick på kör middag, det var faktiskt väldigt trevligt och gott(y)
Dock undrade ägaren om det var äckligt för att jag typ inte åt nått(??)
Tycker att jag åt massor, jag blev mätt ialla fall och det är det som räknas, right?
Sen började det blixtra och åska rakt ovanför oss, lite mysigt, men inte så mysigt att gå hem i spö regn tänkte jag sen då alla skulle dra sig hemmåt, fick skjuts så det är lungt:]
Aa, sen hade jag sjukt tråkigt hemma för vi fick inte he på nån elgrejjs t.ex. data, tv..
Men NU Ska jag igentligen sova.. heh pusselipuss, vi ses sen för jag ska prova blogga litä merah.


Tycker bilden är rätt fin, jao.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0